İptal Politikaları

İptal politikaları, bir misafir rezervasyonunu iptal ettiğinde, bir sahibin bir misafire para iadesi yaptığı koşullardır. Sahipler, hem misafirin hem de sahibinin korunmasını sağlamak için BednBlue tarafından uygulanan 4 standart iptal politikası arasından seçim yapar. Her ilan ve her rezervasyon, sahibinin seçtiği iptal politikasını açıkça belirtir. Misafirler, geçerli politikayı görmek için seyahat detaylarına giderek olası cezaları inceleyebilir ve belirli bir rezervasyonda "İptal Et" i tıklayarak iptal edebilirler.

  • Esnek
  • Orta düzeyde
  • Katı
  • Süper Sıkı

Esnek: Girişten 7 gün öncesine kadar yapılan iptallerde yat ücreti tutarının %100'ü, girişten 1 gün öncesine kadar yapılan iptallerde ise %50'si iade edilir.

  • Yat ücreti tutarının %100'ü, iptalin listedeki yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 7 gün öncesine kadar yapılması durumunda iade edilebilir, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • Yat ücreti tutarının %50'si, iptalin listenin yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 6 gün ila 1 gün öncesine kadar yapılması durumunda iade edilebilir, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • Yat ücretleri ve hizmet ücretleri, iptalin listedeki yerel check-in tarih ve saatine (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 24 saatten daha kısa bir süre kala yapılması durumunda iade edilmez.
  • Farklı terminal marina ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Ödenmişse APA ücreti, misafirin Listelemeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Temizlik ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Erken çıkış, yat ücretlerinin, servis ücretlerinin ve temizlik ücretinin hiçbirini iade etmez. Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, rezervasyonun kalan günleri için iade edilebilir. APA ücreti, ödenmişse, seyahat süresince halihazırda harcanan miktar hariç olmak üzere iade edilebilir. Ayrıca, farklı terminal marina ücreti, eğer ödenmişse, misafir(ler) giriş yaptıkları aynı marina/limandan çıkış yaptıklarında iade edilir.
  • Rezervasyonun işletme sahibi tarafından kabul edilmesinden 48 saat sonrasına kadar iptal edilmesi ve rezervasyon günü ile varış günü arasında en az 7 günlük bir süre olması durumunda rezervasyon tutarının tamamı iade edilecektir. Konuğun belirli bir rezervasyonu kabul ettikten sonra yeni bir onaylanmış rezervasyon yapması durumunda, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • Rezervasyonla ilgili herhangi bir şikayet, varıştan sonraki 24 saat içinde taraflardan biri tarafından yapılmalıdır.
  • BednBlue, gerekli görülmesi halinde herhangi bir şikayette arabuluculuk yapabilecek ve mali anlaşmazlıklarda her zaman son sözü söyleyecektir.
  • Bir rezervasyon sadece BednBlue web sitesi üzerinden iptal edildiğinde resmi olarak iptal edilmiş sayılır. İptal etmek için Gezilerim'e ve ardından rezervasyondaki İptal'e tıklayın.
  • İptal politikaları, (BednBlue Hizmet Koşulları'na uygun olarak) hafifletici nedenler, Para İadesi Politikası ve BednBlue tarafından herhangi bir nedenle Hizmet Koşulları ihlal edilmiştir.

Ilımlı: Girişten 31 gün öncesine kadar yapılan iptallerde yat ücreti tutarının %100'ü, 8 gün öncesine kadar yapılan iptallerde ise %50'si iade edilir.

  • Yat ücreti tutarının %100'ü, iptalin listedeki yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 31 gün öncesine kadar yapılması durumunda iade edilebilir, hizmet ücretleri iade edilmez
  • Yat ücreti tutarının %50'si, iptalin listenin yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 30 gün ila 8 gün öncesine kadar yapılması durumunda iade edilebilir, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • Yat ücretleri ve hizmet ücretleri, iptalin listedeki yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 7 günden daha kısa bir süre önce yapılması durumunda iade edilmez.
  • Farklı terminal marina ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Ödenmişse APA ücreti, misafirin Listelemeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Temizlik ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Erken çıkış, yat ücretlerinin, servis ücretlerinin ve temizlik ücretinin hiçbirini iade etmez. Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, rezervasyonun kalan günleri için iade edilebilir. APA ücreti, ödenmişse, seyahat süresince halihazırda harcanan miktar hariç olmak üzere iade edilebilir. Ayrıca, farklı terminal marina ücreti, eğer ödenmişse, misafir(ler) giriş yaptıkları aynı marina/limandan çıkış yaptıklarında iade edilir.
  • Rezervasyonun işletme sahibi tarafından kabul edilmesinden 48 saat sonrasına kadar iptal edilmesi ve rezervasyon günü ile varış günü arasında en az 7 günlük bir süre olması durumunda rezervasyon tutarının tamamı iade edilecektir. Konuğun belirli bir rezervasyonu kabul ettikten sonra yeni bir onaylanmış rezervasyon yapması durumunda, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • Rezervasyonla ilgili herhangi bir şikayet, varıştan sonraki 24 saat içinde taraflardan biri tarafından yapılmalıdır.
  • BednBlue, gerekli görülmesi halinde herhangi bir şikayette arabuluculuk yapabilecek ve mali anlaşmazlıklarda her zaman son sözü söyleyecektir.
  • Bir rezervasyon sadece BednBlue web sitesi üzerinden iptal edildiğinde resmi olarak iptal edilmiş sayılır. İptal etmek için Gezilerim'e ve ardından rezervasyondaki İptal'e tıklayın.
  • İptal politikaları, (BednBlue Hizmet Koşulları'na uygun olarak) hafifletici nedenler, Para İadesi Politikası ve BednBlue tarafından herhangi bir nedenle Hizmet Koşulları ihlal edilmiştir.

Kesin: Girişten 31 gün öncesine kadar yapılan iptallerde yat ücreti tutarının %60'ı iade edilir.

  • Yat ücreti tutarının %60'ı, iptalin listedeki yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 31 gün öncesine kadar yapılması durumunda iade edilebilir, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • Yat ücretleri ve hizmet ücretleri, iptalin listedeki yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 30 günden daha kısa bir süre önce yapılması durumunda iade edilmez.
  • Farklı terminal marina ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Temizlik ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Ödenmişse APA ücreti, misafirin Listelemeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Erken çıkış, yat ücretlerinin, servis ücretlerinin ve temizlik ücretinin hiçbirini iade etmez. Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, rezervasyonun kalan günleri için iade edilebilir. APA ücreti, ödenmişse, seyahat süresince halihazırda harcanan miktar hariç olmak üzere iade edilebilir. Ayrıca, farklı terminal marina ücreti, eğer ödenmişse, misafir(ler) giriş yaptıkları aynı marina/limandan çıkış yaptıklarında iade edilir.
  • Rezervasyonla ilgili herhangi bir şikayet, varıştan sonraki 24 saat içinde taraflardan biri tarafından yapılmalıdır.
  • Rezervasyonun işletme sahibi tarafından kabul edilmesinden 48 saat sonrasına kadar iptal edilmesi ve rezervasyon günü ile varış günü arasında en az 7 günlük bir süre olması durumunda rezervasyon tutarının tamamı iade edilecektir. Konuğun belirli bir rezervasyonu kabul ettikten sonra yeni bir onaylanmış rezervasyon yapması durumunda, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • BednBlue, gerekli görülmesi halinde herhangi bir şikayette arabuluculuk yapabilecek ve mali anlaşmazlıklarda her zaman son sözü söyleyecektir.
  • Bir rezervasyon sadece BednBlue web sitesi üzerinden iptal edildiğinde resmi olarak iptal edilmiş sayılır. İptal etmek için Gezilerim'e ve ardından rezervasyondaki İptal'e tıklayın.
  • İptal politikaları, (BednBlue Hizmet Koşulları'na uygun olarak) hafifletici nedenler, Para İadesi Politikası ve BednBlue tarafından herhangi bir nedenle Hizmet Koşulları ihlal edilmiştir.

Süper Katı: Girişten 60 gün öncesine kadar yapılan iptallerde yat ücreti tutarının %50'si iade edilir.

  • Yat ücreti tutarının %50'si, iptalin listedeki yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 60 gün öncesine kadar yapılması durumunda iade edilebilir, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • Yat ücretleri ve hizmet ücretleri, iptalin listedeki yerel giriş tarihi ve saatinden (veya belirtilmemişse 2:00 PM) 59 gün öncesinden daha kısa bir süre önce yapılması durumunda iade edilmez.
  • Farklı terminal marina ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilir.
  • Temizlik ücreti, ödenmişse, misafirin listeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Ödenmişse APA ücreti, misafirin Listelemeye ulaşamaması durumunda iade edilecektir.
  • Erken çıkış, yat ücretlerinin, servis ücretlerinin ve temizlik ücretinin hiçbirini iade etmez. Yakıt ve bağlama ücretleri, ödenmişlerse, rezervasyonun kalan günleri için iade edilebilir. APA ücreti, ödenmişse, seyahat süresince halihazırda harcanan miktar hariç olmak üzere iade edilebilir. Ayrıca, farklı terminal marina ücreti, eğer ödenmişse, misafir(ler) giriş yaptıkları aynı marina/limandan çıkış yaptıklarında iade edilir.
  • Rezervasyonla ilgili herhangi bir şikayet, varıştan sonraki 24 saat içinde taraflardan biri tarafından yapılmalıdır.
  • Rezervasyonun işletme sahibi tarafından kabul edilmesinden 48 saat sonrasına kadar iptal edilmesi ve rezervasyon günü ile varış günü arasında en az 7 günlük bir süre olması durumunda rezervasyon tutarının tamamı iade edilecektir. Konuğun belirli bir rezervasyonu kabul ettikten sonra yeni bir onaylanmış rezervasyon yapması durumunda, hizmet ücretleri iade edilmez.
  • BednBlue, gerekli görülmesi halinde herhangi bir şikayette arabuluculuk yapabilecek ve mali anlaşmazlıklarda her zaman son sözü söyleyecektir.
  • Bir rezervasyon sadece BednBlue web sitesi üzerinden iptal edildiğinde resmi olarak iptal edilmiş sayılır. İptal etmek için Gezilerim'e ve ardından rezervasyondaki İptal'e tıklayın.
  • İptal politikaları, (BednBlue Hizmet Koşulları'na uygun olarak) hafifletici nedenler, Para İadesi Politikası ve BednBlue tarafından herhangi bir nedenle Hizmet Koşulları ihlal edilmiştir.